Scatola di rigalu di Dragon Boat Festival

nutizie-1 (2)

Ogni annu u 5 di Maghju, era u Festival di Barche di Dragone.In questu ghjornu, a ghjente di solitu face gnocchi di risu è ghjucanu à ghjoculi in questu ghjornu. Hè unu di i festivali chinesi più impurtanti, l'altri dui sò u Festival di a Luna di Autunno è l'annu novu cinese.

Stu ghjornu hè utilizatu per commemorare l'antica pueta Quyuan, hà fattu assai cose boni à u paese è à l'omu, ma A causa di l'esclusione di a nubiltà, sò stati esiliati in i bacini di i fiumi Hanbei è Xiaoxiang. In u 278 aC, l'armata Qin cunquistò. a capitale di Chu.Qu Yuan hà vistu u so propiu paese esse invaditu.U so core era cum'è un cultellu, ma ùn pudia suppurtà d'abbandunà u so paese.U 5 di maghju, dopu avè scrittu u libru perfettu "Huai Sha", salta cù una petra in u fiume MiLuo è hè mortu.People People pruvà à salvà lu quandu Qu Yuan saltò à u fiume, ma ùn hà mai trovu u corpu.Per quessa, a ghjente hà imballatu u risu in foglie è i ghjittò in u fiumu per impedisce chì i pesci manghjanu u so corpu.

Finu à avà, a ghjente in questu ghjornu cuntinueghja à tene a Corsa di Barche di Dragone è fà gnocchi di risu per commemorallu. Allora u Festival di Barche di Dragone hè diventatu una di e vacanze legali naziunali è hè listatu in a Lista di u Patrimoniu Culturale Immateriale Mundiale.

Per l'imprese di imballaggio, a scatula di rigalu annuale di Dragon Boat Festival hè ancu unu di i prughjetti più impurtanti di a cumpagnia, quist'annu a nostra cumpagnia hà pruduciutu una famosa marca di automobile domestica Dragon Boat Festival.scatula di rigalustruttura rumanzu, tecnulugia squisita, ricevutu u cliente cummattimentu bona lotta.

nutizie
nutizie
nutizie

Tempu di posta: 04-04-2022