SCATOLA REGALO FESTIVAL MID-AUTUMN FOR SIEMENS, BY X-RHEA

K1
Zhong Qiu Jie chì hè ancu cunnisciutu com'è u Festival di u Mid-Autumn, hè celebratu u 15 ghjornu di l'8u mese di u calendariu lunare.A mità di u vaghjimu hè un tempu per i membri di a famiglia è l'amati chì si riuniscenu è godenu di a luna piena - un simbulu auspicioso di l'armunia di l'abbundanza è di a fortuna. intornu cù e so lanterne brillanti.
 
U mese prima di u Mid-Autumn Festival, in ogni modu, hè a staghjoni più impegnativa per e fabbriche di scatuli di rigalu, postu chì i scatuli per i mooncakes anu da esse pruduciutu in massa per risponde à a dumanda di i cunsumatori durante u festival.
 
Per a scatula di rigalu di u Mid-Autumn Festival di quist'annu, X-RHEA hà ricevutu un ordine speciale - per aiutà Siemens à sviluppà è pruduce una scatula rigalu di Mid-Autumn estremamente cumplessa.
k2
Da u prugettu di cuncepimentu à l'esempiu, hà pigliatu solu 3 ghjorni per perfeccionà u prugettu di disignu di u cliente in oggetti reali.
k3
k4
L'artighjanu di sta scatula di rigalu hè cumplessu, quasi tuttu l'artighjanu cunvinziunali di a scatula di rigalu hè utilizatu, è cuntene u mecanismu, a luce integrata, è pò esse usata cum'è una lanterna di notte.Ùn hè micca solu una scatula di rigalu Mid-Autumn, ma ancu un arte decorativu.U designer vulia riciclà a scatula di rigalu, è X-RHEA hà aiutatu à rializà, facendu una cuntribuzione à a prutezzione di l'ambiente.


Tempu di Postu: Aug-17-2022